Pomoć

FAQ

Načini plaćanja

Nudimo vam četiri načina plaćanja:


1. Pouzećem (samo gotovina dostavnoj službi) do ukupne vrijednosti košarice maksimalno 199,08 EUR (1.500 kn). Ukoliko je vrijednost vaše košarice iznad tog iznosa, nije moguće plaćanje pouzećem te izaberite jedan od niže navedenih načina.


2. Općom uplatnicom ili Netbankingom po primljenoj ponudi na račun Oluk d.o.o. kod Erste & Steiermarkische Band d.d., Rijeka,  IBAN HR4924020061100465019

U slučaju ovog načina plaćanja rok za uplatu je tri dana. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu.


3. Karticama:
Maestro®, Mastercard® i Visa :
    • jednokratna prodaja, neovisno o banci izdavatelju
    • obročna prodaja debitnim Maestro karticama MBnet banaka* i Visa debitnom karticom Erste banke:  2-6 rata (bez odgode plaćanja) bez kamata i naknada za minimalni iznos košarice 26,54 EUR (200,00 kn)
*Banke MBNet grupacije koje trenutno klijentima nude uslugu MBPLUS: Slatinska banka d.d., Sberbank d.d., Istarska Kreditna Banka Umag d.d., Jadranska Banka d.d., Erste&Steiermarkische bank d.d., Kreditna Banka Zagreb d.d., Kentbank d.d.

Diners Club :
    • jednokratna prodaja
    • obročna prodaja do 6 rata bez kamata

4. Keks Pay aplikacijom

 

Dostava robe


Dostava proizvoda vrši se isključivo na teritoriju Republike Hrvatske i to u mjesta na koja dostavlja naša partnerska dostavna služba Intereuropa doo. Molimo uzmite u obzir u određena mjesta dostavna služba ima poseban režim dostave (otoci / rijetko naseljena područja) te isti raspored možete provjeriti ovdje .

Mogući načini dostave i cijena dostave su:

1. Preuzimanje u trgovini – dostava je uvijek besplatna

2. Putem dostavne službe Intereuropa ili vlastitom dostavom Oluk d.o.o. - iznos dostave je 6,64 EUR (50,00 kn) za vrijednost košarice do ukupno 79,63 EUR (599,99 kn) iznad 79,63 EUR dostava je besplatna, osim proizvoda iz grupa podne obloge - vinili, laminati, pločice (vidi pod 3.)

3. Ukoliko se kupuju proizvodi iz grupa podne obloge (vinil podovi, keramičke pločice i laminatni podovi) vrijede slijedeći uvjeti dostave:

Ne primjenjuje se kriterij besplatne dostave iznad 79,63 EUR (599,99 kn) vrijednosti košarice, znači uvijek se naplaćuje dostava (osim preuzimanja u trgovini).
Na prikazu proizvoda Korisniku će nakon unosa poštanskog broja na to predviđeno mjesto biti prikaza jedinična cijena dostave po jednom paketu. Molimo vodite računa da u neke poštanske brojeve (uglavnom otoci) ne vršimo dostavu o čemu ćete dobiti obavijest nakon što ste taj poštanski broj unijeli - "Dostava na upisani poštanski broj nije moguća".

Ukupan iznos dostave za podne obloge (ukoliko je moguća) biti će prikazan u zadnjem koraku košarice prije plaćanja.

 

Rok isporuke

Na svakoj stranici proizvoda ispod gumba “U košaricu” navedena je dostupnost proizvoda u trenutku pregleda robe u obliku boje točkice i tekstualno:


1. ZELENA TOČKA – proizvod dostupan u roku od 3 - 5 radnih dana


2. NARANČASTA TOČKA – proizvod dostupan u roku od 15 - 20 radnih dana


3. Gumb “POŠALJITE UPIT” pokazuje se ukoliko je trenutačno stanje proizvoda nula, po ispunjavanju upita šalje se putem maila odgovor Korisniku o mogućem roku isporuke.

Gumb ”OBAVIJESTI ME KADA POSTANE DOSTUPNO” automatski šalje obavijest Korisniku kada se proizvod nađe na lageru nakon ostavljanja e-mail adrese.


Cjelokupna narudžba šalje se tek kad su svi proizvodi dostupni za slanje, tj kada su svi naručeni artikli stigli na skladište Oluk d.o.o.. Parcijalne isporuke nisu moguće.

Molimo vodite računa da je podatak o dostupnosti proizvoda i rok isporuke koji je naveden ispod gumba “U košaricu” za svaki pojedinačni proizvod informativan i da ne mora odgovarati stvarnom stanju u trenutku naručivanja robe.

 

Besplatni uzorci

Našim kupcima nudimo mogućnost narudžbe besplatnih uzoraka određenih modela podnih lajsni i modela vinil podova i to najviše:

3 modela lajsni

3 modela vinil poda

Lajne i vinil podovi koji su dostupni kao uzorci pored gumba U košaricu imaju i gumb Besplatni uzorak te ih tako možete stavljanjem u košaricu i naručiti.

Newsletter pretplata

Prilikom registracije Korisnicima će se uputiti upit pristaju li da im se na e-mail adresu koju su naznačili šalje obavijest o posebnim uvjetima prodaje, akcijama i popustima (“Newsletter”). Osim prilikom registracije Korisniku je na više mjesta ponuđeno da uz privolu pristane na primanje Newsletter-a. U slučaju da Korisnik na to pristane njegova će se e-mail adresa koristiti za slanje komercijalnih priopćenja od strane Oluk d.o.o.

Korisnik se u svakom trenutku može odjaviti kako više ne bi primao takve e-mail poruke.

Prijavom na Newsletter ostvarujete popust od 2% na prvu kupovinu putem kupona.

Registracija i zaboravljena lozinka

Kupnja na internetskoj stranici Oluk moguća je na dva načina:

1. Kreiranje korisničkog računa - registracija

Registraciju je moguće izvršiti prije procesa naručivanja ili tijekom njega. Nakon odabira polja Registracija otvara se obrazac u kojemu je potrebno ispuniti osnovne podatke. Kupac sam odabire lozinku s pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Nakon popunjavanja traženih podataka potrebno je unose potvrditi klikom na polje Završi registraciju. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom e-mail adrese i lozinke.
U slučaju da kupac zaboravi lozinku, dovoljno je zatražiti e-mail klikom na link Zaboravljena lozinka?  Proslijedit ćemo vam novu lozinku za pristup podacima – naknadno je možete promijeniti jer automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive'.

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju u sustavu Oluk web shopa potrebna je jedino e-mail adresa i lozinka. Preporučamo vam registraciju jer na svojem računu možete pregledavati prethodne narudžbe, ponavljati ih i raditi izmjene na svojem korisničkom profilu.

2. Kupnja bez registracije

Kupac može naručiti/kupiti robu i bez posebne registracije. Ako se odlučite na takvu kupovinu, morati ćete unijeti samo one podatke koji su nužni za dovršetak procesa prodaje i dostave dostupnih proizvoda.
 

Kuponi za popust

Prilikom prijave na newsletter (bilten) i tijekom raznih promotivnih prodaja moguće je primjeniti kupon za popust u određenom postotku.

Popusti putem kupona su mogući samo na robu koja ima redovnu cijenu, tj. kuponski popust nije moguće primjeniti na robu koja je već snižena u odnosu na redovnu cijenu.

Kuponski kod unosi se na 1. koraku narudžbe robe "Tvoja košarica" (kao na slici niže) na za to predviđeno mjesto "Imate li kupon?"  i potrebno ga je potvrditi  klikom na "DODAJ KUPON".

 

Pretraživanje

Naša ponuda može se pretraživati na temelju dva osnovna principa:

  1. Pretraga korištenjem tražilice koja je strukturirana tako da se na početku upisivanja željenog pojma u samom polju tražilice u padajućem izborniku pojavljuju rezultati koje je moguće odabrati ili upisivanjem cijelog pojma i odabirom polja Pretraži
  2. Proizvode možete pretraživati i bez upotrebe tražilice, pretraživanjem pojedinih tematskih područja (glavni izbornik). U lijevom izborniku moguće je odabrati željeno područje kroz atribute, a klikom na jedan od atributa smanjuje se broj mogućnosti. Nakon odabira željenih atributa, proizvodi se izlistavaju.

 

Prigovori kupaca

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte.


Načini podnošenja prigovor